St. Stephen Meydanı

01:49 Bahar ERGÜL 0 Comments

Coldplay: Clocks
St.Stephen Meydanı

Biraz daha iyiyim.

Kabuk bağlıyor gibi.
Hani iyileşmeye yüz tuttuğunda kaşınır ya,
Bazen kaşıyorum farkında olmadan,
Aldığım en büyük yarayı...

Küçük bir oğlanın resmini çektim bugün.
Daha 25 günlük.
Yerinde olmayı dilemedim bu defa.

Yalnızlık güzel şey.
İstediğin kadar dibe vuruyorsun,
Kimse gelip sana acımıyor.
Anlatmıyorsun kırılıp dökülenleri
Kendin topluyorsun etrafa dağılan parçalarını.
Tek kötülüğü var sanırım
Kendi kendini dinamitliyorsun...

Durgunlaşıyorum nedensiz.
Saçlarım dökülüyor...

Güzel bir cafe buldum.
Cappuccinosu fena değil.
Robbie Williams'ın şarkısı çalındı kulağıma,
Tabağımdaki turta boğazımı daladı.
''Angel's...''

Biraz yağmur çiseledi bugün.
Islandım...


Kaleme alınma tarihi : 28.05.2011

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.